Utolsó módosítás: 2021.01.23.

A viszonteladói Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési tájékoztató kizárólag a regisztrált viszonteladói partnereinkre vonatkozik.

A viszonteladói Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési tájékoztató lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok, információk

▶️ Cégnév: ORIGAMI-BIKINI Kereskedelmi Kft.
▶️ Székhely: 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
▶️ Telephely: 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
▶️ Adószám: 14542343-2-06
▶️ Bankszámlaszám:
  ↪️ HUF: TransferWise Europe SA | TULAJDONOS: Origami-Bikini Kft. | BANKSZÁMLASZÁM: 12600016-11173118-74227832
  ↪️ EUR: TransferWise Europe SA | TULAJDONOS: Origami-Bikini Kft. | IBAN: BE17 9670 0626 2021 | SWIFT: TRWIBEB1XXX
▶️ Cégjegyzékszám: 06-09-013264
▶️ Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-83816/2015.
▶️ Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
▶️ Szerződés nyelve: magyar
▶️ Elektronikus levelezési cím: webshop@origamibikini.hu
▶️ Kapcsolattartó: Princz Ákos
▶️ Szállítási partner: MPL - Magyar Posta, Csomagkuldo.hu (Packeta.com), GLS
▶️ Személyes átvételi lehetőség: nincs
▶️ Online vitarendezési platform:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

2. Panaszügyintézés, jogorvoslat

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok:

▶️ Levelezési cím: 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
▶️ Elektronikus levelezési cím:     webshop@origamibikini.hu

1. Az ORIGAMI-BIKINI Kft. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, mennyiségben, a fogyasztó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

2 Az ORIGAMI-BIKINI Kft. a szóbeli panaszt, amelyet a fogyasztó például telefonon tehet, azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, az ORIGAMI-BIKINI Kft. a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja/megküldi a fogyasztónak.

3. Az írásbeli panaszt az ORIGAMI-BIKINI Kft. 30 napon belül írásban megválaszolja.

4. Az ORIGAMI-BIKINI Kft. a panaszt elutasító álláspontját megindokolja. Az ORIGAMI-BIKINI Kft. az 1997. évi CLV. törvény 17/A §-a alapján a panaszról készült jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

5. A Fogyasztó bármilyen fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal. A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei megtalálhatóak a http://www.kormanyhivatal.hu/hu oldalon.

6. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre, vagy hivatalból eljár, vizsgálva ezzel a vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. A fogyasztó egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldja meg, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság ebben az esetben átteszi a kérelmező ügyét a békéltető testülethez.

7. A vonatkozó kérelemnek tartalmaznia kell a Fogyasztónak (Ügyfélnek) és képviselőjének a nevét, lakcímét vagy székhelyét, az Ügyfélnek a hatóság döntésére való kifejezett kérelmét, továbbá meg lehet adni az elektronikus levélcímet, a telefax számát vagy a telefonos elérhetőséget.
 
8. A kérelemnek fentieken túl tartalmaznia kell:
 
a) a kérelemmel érintett vállalkozás nevét, valamint ha a Fogyasztó rendelkezésére áll, székhelyének címét,
 
b) a feltételezett jogsértéssel érintett üzlet címét vagy a kifogásolt magatartás elkövetésének helyét,
 
c) a beadvány tárgyának rövid leírását a rendelkezésre álló dokumentumokkal alátámasztva, ideértve különösen az ORIGAMI-BIKINI Kft. a Fogyasztó megkeresésére adott válaszlevelét, a szóbeli panaszról felvett jegyzőkönyvet, vagy postai úton benyújtott panasz esetében a feladás igazolását szolgáló dokumentumot.

9. Az ORIGAMI-BIKINI Kft. nyitott arra, hogy online vitarendezési platform segítségével oldja meg az esetlegesen felmerülő vitás kérdést. Az online vitarendezési platform (ODR) elérhető a következő linken: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

10. Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez is, mert az ORIGAMI-BIKINI Kft. a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Fogyasztó az illetékes békéltető testület nevét és székhelyének postacímét megtudhatja a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek oldalról.

11. A ORIGAMI-BIKINI Kft. az esetleges jogvitákat elsődlegesen peren kívüli egyeztetés útján kísérli meg rendezni.
 
12. Bírósági eljárás. Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló törvény rendelkezései szerint.
 
13. Fogyasztó a bírósági hatáskörökkel és illetékességgel kapcsolatosan a www.birosag.hu honlapon tájékozódhat.

3. Tárhely szolgáltató
Tárhely szolgáltató adatai:

▶️ cégnév: Magyar Hosting Kft.
▶️ székhely és postacím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
▶️ Online ügyfélszolgálat: https://online.mhosting.hu
▶️ telefon: +36 1 700 2323
▶️ fax: +36 1 700 2254
▶️ e-mail cím: info@tarhely.com
▶️ adószám: 23495919-2-41

4. Regisztráció a viszonteladói rendszerbe

A viszonteladói (B2B) rendszerünk kizárólag a viszonteladó partnereink részére teszi lehetővé a sikeres regisztrációt és a megrendelés leadását. A viszonteladónkra a regisztrációt követően a viszonteladói Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak lépnek érvénybe a B2C vásárlókra (fogyasztókra, és viszonteladói regisztrációval nem rendelkező céges, egyéni vásárlókra) vonatkozó Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési tájékoztató helyett.

A viszonteladói rendelési felület használata regisztrációhoz kötött. Az adatok megadását és elküldését követően a regisztrációt ellenőrizzük, és ha mindent rendben találtunk: jóváhagyjuk. Igyekszünk a jóváhagyást minél hamarabb, 1 munkanapon belül elvégezni. A jóváhagyásról küldünk egy e-mailt, melyet követően fogadjuk a viszonteladó rendelését.

Fenntartjuk a lehetőségét segítségképpen a meglévő viszonteladói partnerünk automatikus reisztrációjának. Ez esetben a regisztrációról, a kezdeti jelszóról értesítjük a partnerünket, és egyben megkérjük a jelszavának módosítására.

Webshopunkban a regisztráció jóváhagyását követően a BEJELENTKEZÉS menüpontban a regisztrált e-mail címmel lehet bejelentkezni.

A regisztrált viszonteladó vásárló az adatait - ha valami változott- a megrendelés véglegesítése előtt még módosíthatja. Új szállítási címadatok is felvehetőek. A címadatok kivételével viszont a módosításokat ismét jóvá kell hagynunk, mely a rendelési folyamat megszakítását eredményezi. Ez esetben csak a jóváhagyást követően adható le a rendelés. A rendszerünk a módosított adatokat elmenti, és a következő vásárlásnál vissza is tölti.

Ügyeljen az adatok pontosságára, és a megrendelés elküldése előtt ellenőrizze is azokat, hiszen az Ön általa megadott adatok alapján tudjuk felvenni a kapcsolatot Önnel, illetve ezek alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék!

Figyelem! A hibásan megadott e-mail cím, vagy az e-mail címedhez tartozó tárhely telítettsége a megrendelésed visszaigazolásának kézbesíthetetlenségét okozhatja!

5. Rendelési információk

▶️ Termékkínálat:
Webáruházunkban zömében a cégünk tervezőcsapata által tervezett, Origami® márkanéven Magyarországon készített, szezonális jellegű termékeinket forgalmazzuk. Az Origami® márkanév az Origami-Bikini Kft. bejegyzett védjegye, mely méltán került Magyarországon a vezető fürdőruha márkák közé.

▶️ Árak:
A viszonteladói felületünkön található árak Bruttó nagykereskedelmi árak, melyek tartalmazzák a 27% áfá-t. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, azonban a megrendelt terméket a megrendelés időpontjában megadott áron garantáljuk vásárlóinknak.

Az árak alapértelmezés szerint Magyar Forintban vannak feltüntetve. Ahogy a rendelése leadásakor megadja a szállítási célországot, a Magyarország területén kívüli szállítás esetén webshopunk átállítja magát euróra az alábbiak szerint:

↪️ Ha már regisztrált vásárló, és külföldi címet adott meg regisztrációkor, a bejelentkezése után már euróban látja az árakat.

Külföldi szállítás esetén mindig euróban kell fizetni.

Az oldalon található esetleges hibákat igyekszünk elkerülni, kijavítani, de értük felelősséget nem tudunk vállalni.
Az árak nem tartalmazzák a szállítás költségét. A szállítási költség a Vásárlót terheli, kivéve abban az esetben, ha azt külön feltüntetjük a termék adatlapján, -vagy egy promócióban, illetve adott értékhatár feletti vásárlás esetén ingyenes. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

▶️ RENDELÉSI ÖSSZEG: Nagykereskedelmi rendszer révén a javasolt minimális rendelési érték: Bruttó 40.000 Ft

▶️ Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
A megrendelés elküldésével a Vásárlónknak fizetési kötelezettsége keletkezik. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

▶️ Termék rendelés és raktárkészlet:
Amennyiben a termék rendelhető, vagy előrendelhető: a "kosár" aktív, tehát a termék adott mérete belehelyezhető (a kosárba helyezhetőség semmilyen garanciát nem jelent arra, hogy a termék ténylegesen raktáron is van). Amennyiben az adott termék adott mérete átmenetileg nem rendelhető, abban az esetben az nem jelenik meg, és így azt nem tudja kosárba helyezni.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelhetnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változás miatt.

Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
A Megrendelés elküldését megelőzően a vásárlónak el kell fogadnia az ORIGAMI-BIKINI Kft. általános szerződési feltételeit, melyet a megrendelésen megjelenő négyzet kipipálásával tehet meg.

Csak a hiánytalanul kitöltött megrendelőlapokat áll módunkban feldolgozni és csak abban az esetben, amennyiben a valóságnak megfelelő adatokat tartalmaz. (teljes név, pontos e-mail cím, telefonszám, cím). A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket nem tudjuk teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.

A beérkezett megrendeléseket és kezelését ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja e-mail-ben.

Webáruházunk az interneten keresztül a nap 24 órájában várja megrendelését. Telefonon történő megrendelésre nincs lehetőség, ám ha úgy érzi, nem boldogul, munkatársaink az ügyfélszolgálati e-mail címre történő üzenet küldésével rendelkezésre állási időben szívesen segítenek.

Érvényes megrendelést csak a kért adatai megadásával továbbíthat felénk.

Webáruházunk viszonteladói felületén regisztráció után adhat le megrendelést. A Megrendelés elküldését megelőzően a vásárlónak el kell fogadnia az ORIGAMI-BIKINI Kft. általános szerződési feltételeit, melyet a megrendelésen megjelenő négyzet kipipálásával tehet meg.

A regisztrációról és a megrendelésről e-mail-ben visszaigazolást kap, amely tartalmaz minden, a regisztrációval, megrendeléssel, szállítással, fizetéssel kapcsolatos információt. Ha 48 órán belül ennek ellenére sem kapta meg a visszaigazoló e-mailünket, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A megrendelés elküldésével („rendelés jóváhagyása”) és annak a webáruházunk által történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre a webáruház üzemeltetője, valamint a megrendelés elküldője - mint Vevő- között.
Webáruházunkban a szerződéskötés magyar nyelven történik. Magatartási kódexre nem utal. Az elküldött megrendelőlapot sorszámozunk és visszakereshetően megőrzünk.

A rendelés menete:

▶️ A webáruházunkban keresés funkcióval könnyítjük meg a barangolást, mellyel szót, vagy akár szótöredéket megadva kereshet a termékeink leírásában, megnevezésében.
▶️ A megvásárolni kívánt terméket a méret és a mennyiség megadásával helyezze a kosárba!
▶️ Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően a kosár automatikusan frissül. Ha szeretne még barangolni, ezt nyugodtan megteheti, a kiválasztott bikinik és kiegészítők a kosárban maradnak.
▶️ Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
▶️ Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni.
▶️ Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
▶️ Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: méret, vagy szállítást illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is.
▶️ A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
▶️ A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről. Ha 48 órán belül nem kapta meg a visszaigazoló e-mailünket, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól

Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására! Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

6. A megrendelések feldolgozása

Megrendelések feldolgozása munkanapokon, hétfőtől-péntekig 8:00–12:00 óráig, (szombat, vasárnap, ünnepnap leadott megrendeléseket csak az azt követő munkanap dolgozzuk fel, illetve a 12 óra után leadott rendelések következő munkanap kerülnek feldolgozásra).

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk minden esetben visszaigazolja a megrendelését e-mail-ben. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól, vagy bankkártyás, és előre utalásos fizetési mód esetén a sikeres fizetéstől számított 1-3 munkanapon belül. Igyekszünk azonban, hogy ha a rendelése munkanapokon 12:00-ig beérkezik hozzánk, akkor azt a következő munkanapon már át is vehesse! Rendszerünk segítségképpen várható szállítási időt jeleníthet meg a termékadatlapon és a rendelési folyamat során.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Az e-mailek kézbesíthetetlenségének másik oka lehet az e-mail cím hibás megadása. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

TODO_60 napos fiz_7. Fizetési információk


▶️ Fizetés:

    ➡️ KEDVEZMÉNYEK:

✅ 300.000 Ft feletti rendelés: 5%

✅ 600.000 Ft feletti rendelés: +5%


1. FIZETÉS MAGYARORSZÁG TERÜLETÉRE TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ESETÉN

↪️ Bankkártyás fizetés: sikeres fizetést követően indítjuk a csomagot,
↪️ Előre átutalás: a rendszerünk a rendelés véglegesítésekor elküldi e-mailben a díjbekérőt, mely alapján átutalhatja az összeget. Megvárjuk, amíg az összeg beérkezik a számlánkra, és ezt követően indítjuk a csomagot.
↪️ Utánvét: Azonnal indítjuk a csomagot. Átvételkor bankkártyával és készpénzzel is fizethet.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Az e-számlát rendszerünk e-mailen továbbítja Vásárlónk részére.

2. FIZETÉS KÜLFÖLDI SZÁLLÍTÁS ESETÉN

↪️ Bankkártyás fizetés: sikeres fizetést követően indítjuk a csomagot.
↪️ Előre utalás: a rendszerünk a rendelés véglegesítésekor elküldi e-mailben a díjbekérőt, mely alapján átutalhatja az összeget. Megvárjuk, amíg az összeg beérkezik a számlánkra, és ezt követően indítjuk a csomagot.

3. BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK



Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Bankkártyás fizetéskor webshopunk átirányít az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

A www.origamiwebshop.hu webáruház a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, az a fizető oldalon található, és az erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

MasterCard (dombornyomott)
Visa (dombornyomott)
American Express (dombornyomott)
Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát a kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatra, természetesen fizethet kártyájával a webáruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyát kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben a kártyát kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik.

A www.origamiwebshop.hu webáruházunk átirányítja az OTP oldalára, ahol megadhatja kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben a bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe is veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadni. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja a kártyát kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

A sikeres tranzakciót követően a webáruházunk elkészíti az e-számlát, melyet e-mailen továbbít Vásárlónk részére.

www.otpbank.hu 06 1/20/30/70 366 6666 |  06 40 366 666

TODO_külföldi ktg-eg_8. Szállítási információk

A szállítási díjak bruttó árak, minden esetben tartalmazzák az Áfát. Személyes átvételre nincs lehetőség.

8.1. SZÁLLÍTÁS MAGYARORSZÁG TERÜLETÉRE:

➡️ SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

      ✅ Házhozszállítás esetén: Bruttó 40.000 Ft feletti rendeléseknél INGYENES, alatta: 1490 Ft.

A szállítási költségek adott akciók esetén időszakosan módosulhatnak, illetve ingyenessé is válhatnak, melyekről az akciók kihirdetése ad pontos információt.

↪️ Belföldi megrendelések teljesítését az alábbi szállítók végzik:
 

   ▶️    GLS, házhoz szállítással.

A csomagok kézbesítése házhoz szállítás esetén 8-17 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, vagy csomagpontot megjelölni.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól, vagy bankkártyás, és előre utalásos fizetési mód esetén a sikeres fizetéstől számított 1-3 munkanapon belül. Igyekszünk azonban, hogy ha a rendelése munkanapokon 12:00-ig beérkezik hozzánk, akkor azt a következő munkanapon már át is vehesse! Rendszerünk segítségképpen várható szállítási időt jeleníthet meg a termékadatlapon és a rendelési folyamat során.

Házhoz szállítás esetén a futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ezt követően pedig MPL szállító választása esetén átadja a csomagot a legközelebbi postára a Vásárló általi személyes átvétel lehetőségével. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A csomagot kézbesítéskor a futár előtt feltétlenül vizsgálja meg, és sérült csomagolás vagy termék, hiányos csomagtartalom esetén kérje a futárt jegyzőkönyv felvételére! Ez esetben ne vegye át a csomagot, mert utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem fogadhatunk el!

A termék szállításának időpontja raktárhiány esetén annak függvényében alakul, hogy az adott termékre milyen szállítási határidőt tud vállalni a gyártó részlegünk.

8.2. KÜLFÖLDI SZÁLLÍTÁS DÍJA:

Amennyiben a rendelése összege eléri a megadott értéket, a szállítás INGYENES!

Külföldi szállítás díjtáblázata és szállítási idő:

↪ Külföldi megrendelések teljesítését az alábbi szállítók végzik:

•    Házhoz szállítás: GLS,
•    Csomagátvevő pontok csak a megjelölt országokban: Packeta.com (Csomagküldő.hu).

Az alábbi országokba kérheti a kiszállítást:

HU | RO, SK, AT, HR, SI, CZ | PL, DE, BE, NL, LU, BG | DK, FR, IT, GB, IE | LV, LT, ES, SE, EE, MT, GR, FI

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, vagy csomagpontot megjelölni.

Házhoz szállítás esetén a futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A csomagot kézbesítéskor a futár előtt feltétlenül vizsgálja meg, és sérült csomagolás vagy termék, hiányos csomagtartalom esetén kérje a futárt jegyzőkönyv felvételére! Ez esetben ne vegye át a csomagot, mert utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem fogadhatunk el!

A termék szállításának időpontja raktárhiány esetén annak függvényében alakul, hogy az adott termékre milyen szállítási határidőt tud vállalni a gyártó részlegünk.



9. Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Visonteladói rendszerünkben az elállási jog nem vonatkozik azokra, akik cégként, egyéni vállalkozóként kereskedelmi céllal vásárolnák a termékeket.

A szavatossági jogok azonban megilletik a viszonteladói vásárlóinkat.

10. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

▶️ Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Az ORIGAMI-BIKINI Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

▶️ Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

▶️ Milyen határidőben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

▶️ Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Vásárlóink az ORIGAMI-BIKINI Kft.-vel szemben érvényesíthetik kellékszavatossági igényüket.

▶️ Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, az ORIGAMI-BIKINI Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

▶️ Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén– választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

▶️ Milyen jogok illetik meg termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

▶️ Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

▶️ Milyen határidőben érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

▶️ Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

▶️ A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
↪️ a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
↪️ a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
↪️ a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11. A kínált termékek kategória besorolása

A termékek megnevezése, rendeltetése:


▶️ fürdőruha – alsóruházat
▶️ fehérnemű - alsóruházat
▶️ strandruházat - felsőruházat
▶️ ajándéktárgyak – ajándéktárgyak
▶️ szájmaszkok – higiéniai termék, védőeszköz

12. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruházban a megrendelésének rögzítésével elfogadja az ORIGAMI-BIKINI Kft. általános szerződési feltételeit és adatkezelési nyilatkozatát.

Az ORIGAMI-BIKINI Kft. webshopjában történő vásárlásra a magyar jog szabályai az irányadóak, melyet az Általános Szerződési feltételek elfogadásával magára nézve is kötelezőnek ismer el.

13. Szerzői jogok

A weboldalt működtető ORIGAMI-BIKINI Kft. az alábbi internetes oldalon található anyagok kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú tanulmányozását és letöltését engedélyezi, azzal a feltétellel, hogy az eredeti anyagokat vagy azok másolatait érintő szerzői jogokat és a szellemi alkotásokhoz fűződő egyéb jogokat maradéktalanul tiszteletben tartja. Felhívjuk az oldal látogatóinak figyelmét, hogy a jelen oldalon található anyagokat nem jogosultak módosítani, újra előállítani, nyilvánosan közzétenni, előadni, terjeszteni, illetve egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni. A jelen feltételek értelmében ezen anyagok más internetes oldalakon, illetve számítógépes hálózati rendszerekben való bármilyen célú felhasználása tilos.

Az oldalon található anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak és azok bármely, engedély nélküli felhasználása szerzői jogi, szabadalmi (védjegyoltalomról szóló) és egyéb jogszabályokba ütközik!

Jogellenes felhasználásuk, az oldalakról történő jogtalan másolásuk, többszörözésük, a forrás hiányos vagy pontatlan megjelölése, illetve a szerzői alkotásokra nagymértékben hasonló, vagy azzal összetéveszthető grafikai mintákkal, dizájnokkal ill. más azokra utaló bármilyen egyéb megjelenésekkel való visszaélés, vagy bármi egyéb jogsértés esetén a jogtulajdonos ESETENKÉNT nettó 100.000.-Ft kártérítésre tart igényt!

14. Adatkezelési tájékoztató

Az Adatkezelési Tájékoztató a regisztrált viszonteladóinkra, és minden webshop látogatónkra, vásárlónkra egyaránt vonatkozik.

Az Adatkezelési Tájékoztató megtalálható a kiskereskedelmi ÁSZF és Adatkezelési Tájékoztató utolsó pontjaként, mely ide kattintva elérhető.

Termék a kívánságlistádra került
Összehasonlításhoz adva

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletek