GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  • Mely országokba szállít az origamiwebshop.hu?

Az alábbi országokba kérheted a kiszállítást:

HU | RO, SK, AT, HR, SI, CZ | PL, DE, BE, NL, LU, BG | DK, FR, IT, GB, IE | LV, LT, ES, SE, EE, MT, GR, FI

  • Nem Magyarországra szeretném kérni a szállítást. Miért forintban látom az árakat?

Ahogy a rendelésed leadásakor megadod a szállítási célországot, a Magyarország területén kívüli szállítás esetén webshopunk átállítja magát euróra az alábbiak szerint:

    • Ha már regisztrált vásárló vagy, és külföldi címet adtál meg regisztrációkor, a bejelentkezésed után már euróban látod az árakat.
    • Ha még nem vagy regisztrált vásárló: regisztrációkor, vagy a rendelésed leadásakor a célország kiválasztásának pillanatában rendszerünk átáll euróra.

Külföldi szállítás esetén mindig euróban kell fizetni.

  • Miért nem tudom a megfelelő méretet kiválasztani a rendelés folyamán? 

    Csak azokat a méreteket tudod kiválasztani, amelyek raktáron is vannak, tehát rendelhetőek. A többi sajnos nincs készleten.

  • Mennyibe kerül a szállítás? 

      MAGYARORSZÁG TERÜLETÉRE TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ESETÉN:

    12.000 Ft feletti rendelésed ingyen házhoz szállíttatjuk! Alatta: Csomagpontok és Postán maradó küldemény csak 1.290 Ft, a házhoz szállítás pedig csak 1.490 Ft.

      KÜLFÖLDRE TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ESETÉN:

Országtól függően 100/125/150/175 EUR feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES! Bővebb információt az Információk/Szállítás oldalon találsz!

  • Miért nem érkezik meg a csomagom?

      Az Origami Bikini hivatalos gyártói fürdőruha webáruház csapata mindent megtesz azért, hogy a bikinidet már másnap használhasd. Ha a rendelésed munkanapokon 12:00-ig beérkezik hozzánk, a rendelésed szinte 100%-os eséllyel még aznap elindul, hogy a következő munkanapon már át is vehesd. Kivéve, ha előre utalást választottál: ekkor meg kell, hogy várjuk az összeg beérkezését.
    •   Ha házhoz szállítással kérted: Az MPL kétszer viszi ki Hozzád a bikinid. Ha így sem tudod átvenni: az MPL elhelyezi azt a közeli postán, és értesítést hagy Részedre a postaládádban.
    •   Ha csomagpontra kérted: az MPL értesít, hogy a fürdőruhád átvehető.
    •   Ha pedig előre utalással fizetsz: várnunk kell, amíg az összeg beérkezik hozzánk. Így a szállítási idő kitolódhat. Ellenőrizd az átutalás sikerességét, és ha továbbra sem történik semmi: kérünk vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot emailben: webshop@origamibikini.hu!

      Rendszerünk folyamatosan tájékoztat emailben a rendelésed állapotáról. Amikor kapsz egy olyan emailt, hogy a bikinid elindult Hozzád, akkor biztos lehetsz benne, hogy a csomagod elindítottuk, és a továbbiakban már csak a futáron múlik, hogy a következő munkanapon már használhasd is azt.

      Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan hol jár a csomagod, itt nyomon tudod követni: CSOMAGOM NYOMON KÖVETÉSE

  • Miért nem kapok a webshoptól emailt a rendelésem leadását követően?

      Nagyon sok "visszapattanó" email érkezik vissza hozzánk az alábbi okokkal. Ezek miatt nem kaphatod meg az emailt:

    • Az email címedet helytelenül adtad meg, vagy érvénytelen. ...Kérünk, ha regisztráltál, javítsd ki a fiókodban!
    • Az email tárhelyed megtelt. ...Addig egyetlen emailt sem fogsz kapni senkitől, amíg fel nem szabadítasz tárhelyet az emailek fogadására.
    • Az email spam mappába került. ...Kérünk, ellenőrizd a spam mappádat és a spam szűrőd beállításait!
  • Miért fontos, hogy a vadiúj bikinidet először fehérnemű alsóra próbáld fel?

      Mindig kiemeljük ennek fontosságát, hiszen ha nem lett jó a fürdőruha mérete, vagy a fazonja: visszaküldheted részünkre, mert kérésedre egyszer ingyenesen kicseréljük (csak a visszaküldés költségét kell neked állni). Előfordulhat az is, hogy el szeretnél állni a vásárlástól, és ezért küldöd vissza. Lényeges, hogy higiéniai okokból csak akkor tudjuk a bikinit visszafogadni, ha azt ugyanolyan állapotban kapjuk vissza, ahogyan elküldtük részedre: kifogástalanul. Ennek betartását nagyon komolyan kell venni. Az elállásról és a csomagcseréről bővebben az Információk menüpontban tájékozódhatsz!
  • Mit tegyek, ha nem lett jó a bikinim?

      Ha nem lett jó a bikinid, egyszer ingyenesen kicseréljük. Csak küldd vissza címünkre minél hamarabb, és válassz másikat!
    Bővebb információt itt találsz:  CSOMAGCSERE

  • Elállás - Mikor kapom vissza a pénzem?

      A visszaküldött fürdőruhád árát átlagosan 14 napon belül utaljuk vissza részedre. Ne felejts el bankszámlaszámot, vagy egyéb kontaktot megadni!

  • Hol van üzletetek? Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

      Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség. Ezért próbálni nem tudsz. Kérünk, nézd meg a termékek leírását, és a mérettáblázatunkat, ami nagyban segíthet a vásárlásban, és a megfelelő méret kiválasztásában! MÉRETTÁBLÁZAT
Termék a kívánságlistádra került
Összehasonlításhoz adva

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletek