ELÉRHETŐSÉG

Üzemeltetői adatok

Az Origami Bikini hivatalos gyártói fürdőruha webáruház üzemeltetői adatai:

➡️ Cégnév: ORIGAMI-BIKINI Kereskedelmi Kft.
➡️ Székhely: Magyarország, 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
➡️ Telephely: Magyarország, 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
➡️ Adószám: 14542343-2-06
▶️ Bankszámlaszám:
  ↪️ HUF: TransferWise Europe SA | TULAJDONOS: Origami-Bikini Kft. | BANKSZÁMLASZÁM: 12600016-11173118-74227832
  ↪️ EUR: TransferWise Europe SA | TULAJDONOS: Origami-Bikini Kft. | IBAN: BE17 9670 0626 2021 | SWIFT: TRWIBEB1XXX
➡️ cégjegyzékszám: 06-09-013264
➡️ Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-83816/2015.
➡️ Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
➡️ Szerződés nyelve: magyar
➡️ Elektronikus levelezési cím: webshop@origamibikini.hu
➡️
Tel.: +36 20 299 3103 (munkanapokon 9:00-16:00)
➡️ Kapcsolattartó: Princz Ákos
➡️ Szállítási partner: GLS, Csomagkuldo.hu (Packeta.com), MPL
➡️ Személyes átvételi lehetőség: nincs
➡️ Online vitarendezési platform:http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Tárhely szolgáltató adatai

▶️ cégnév: Magyar Hosting Kft.
▶️ székhely és postacím: Magyarország, 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
▶️ Online ügyfélszolgálat: https://online.mhosting.hu
▶️ telefon: +36 1 700 2323
▶️ fax: +36 1 700 2254
▶️ e-mail cím: info@tarhely.com
▶️ adószám: 23495919-2-41

RENDELÉS

Melyek az ügyfélszolgálat gyors elérhetőségei?

webshop@origamibikini.hu

+36 20 299 3103 (munkanapokon 9:00-16:00)

Miért nem tudom a megfelelő méretet kiválasztani a rendelés folyamán?

Csak azokat a méreteket tudod kiválasztani, amelyek raktáron is vannak, tehát rendelhetőek. A többi sajnos nincs készleten.

Miért nem kapok a webshoptól emailt a rendelésem leadását követően?

Számos "visszapattanó" email érkezik vissza hozzánk az alábbi okokkal. Ezek miatt nem kaphatod meg az emailt:

➡️ Az email címedet helytelenül adtad meg, vagy érvénytelen. ...Kérünk, ha regisztráltál, javítsd ki a fiókodban!

➡️ Az email tárhelyed megtelt. ...Addig egyetlen emailt sem fogsz kapni senkitől, amíg fel nem szabadítasz tárhelyet az emailek fogadására.

➡️ Az email spam mappába került. ...Kérünk, ellenőrizd a spam mappádat és a spam szűrőd beállításait!

Nem Magyarországra szeretném kérni a szállítást. Miért forintban látom az árakat?

Ahogy a rendelésed leadásakor megadod a szállítási célországot, a Magyarország területén kívüli szállítás esetén webshopunk átállítja magát euróra az alábbiak szerint:

➡️ Ha már regisztrált vásárló vagy, és külföldi címet adtál meg regisztrációkor, a bejelentkezésed után már euróban látod az árakat.

➡️ Ha még nem vagy regisztrált vásárló: regisztrációkor, vagy a rendelésed leadásakor a célország kiválasztásának pillanatában rendszerünk átáll euróra.

Külföldi szállítás esetén mindig euróban kell fizetni.

Hol van üzletetek? Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Webshopunkban csak online vásárlásra van lehetőség, ezért próbálni nem tudsz.

Kérünk, nézd meg a termékek leírását és a mérettáblázatunkat, melyek nagyban segíthetnek a vásárlásban, és a megfelelő méret kiválasztásában! ➡️ MÉRETTÁBLÁZAT

Ha nem lett jó méretben, vagy fazonban a termék, szívesen kicseréljük. ➡️ TERMÉKCSERE

FIZETÉS

Hogyan fizethetek MAGYARORSZÁGRA történő szállítás esetén?

Áruházunkban így fizethetsz, ha Magyarországra kéred a csomagod:

UTÁNVÉT

Átvételkor bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz!
Gyors: Azonnal indítható a csomagod.

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Gyors és biztonságos: Sikeres fizetést követően azonnal indítható a csomagod.

⏩Stripe bankkártyás fizetéskor webshopunkban fizethetsz azonnal, biztonságosan.

⏩Simplepay bankkártyás fizetéskor webshopunk átirányít az OTP Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

ELŐRE UTALÁS

Lassabb lehet: Rendelésed kézbesítését az összeg megérkezését követően indítjuk el, így várni kell. Javasoljuk az „azonnali átutalást”, mely gyorsítja a folyamatot.

Amennyiben előre utalást választottál, kérjük utald át az összeget erre a bankszámlaszámra:

Transferwise Europe SA

Tulajdonos: Origami-Bikini Kft.
Bankszámlaszám: 12600016-11173118-74227832

Ez a számlaszám kizárólag magyar forint fogadására alkalmas. Ha Magyarországon kívülre szeretnél rendelni (és így Euróban fizetni), a helyes bankszámlaszámról a "Hogyan fizethetek KÜLFÖLDI szállítás esetén?" pontban tájékozódhatsz!

FONTOS!

A megjegyzés rovatba feltétlen írd be a rendelésed azonosítóját (9 betűs azonosító, pl.: WZHUTTLSO)!

Hogyan fizethetek KÜLFÖLDI szállítás esetén?

Áruházunkban így fizethetsz, ha külföldre kéred a csomagod:

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Gyors és biztonságos: Sikeres fizetést követően azonnal indítható a csomagod.

⏩Stripe bankkártyás fizetéskor webshopunkban fizethetsz azonnal, biztonságosan.

⏩Simplepay bankkártyás fizetéskor webshopunk átirányít az OTP Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

ELŐRE UTALÁS

Lassabb lehet: Rendelésed kézbesítését az összeg megérkezését követően indítjuk el, így várni kell. Javasoljuk az „azonnali átutalást”, mely gyorsítja a folyamatot.

Amennyiben előre utalást választottál, kérjük utald át az összeget erre a bankszámlaszámra:

Transferwise Europe SA

Tulajdonos: Origami-Bikini Kft.
IBAN: BE17 9670 0626 2021
SWIFT: TRWIBEB1XXX

A külföldre történő szállítás esetén euróban kell fizetni.

FONTOS!

A megjegyzés rovatba feltétlen írd be a rendelésed azonosítóját (9 betűs azonosító, pl.: WZHUTTLSO)!

Hogyan kapom meg a számlámat?

Az e-számládat e-mailben küldjük el részedre a rendelésed szállításának indításakor, vagy bankkártyás fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően.

Ha nem kapod meg, kérünk ellenőrizd a spam mappádat, az e-mail címed helyességét, és az e-mail tárhelyed telítettségét! Amennyiben itt sem találod, írj egy emailt, és elküldjük részedre még egyszer.

SZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a szállítás MAGYARORSZÁGRA?

A szállítási költség Magyarország területére bruttó 17.000 Ft vásárlás felett INGYENES, alatta pedig:


↪️ 1.290 Ft, ha PACKETA csomagautomatákba, vagy csomagpontokra kéred,
↪️ 1.490 Ft, ha MPL csomagautomatákba, vagy csomagpontokra kéred,
↪️ 1.790 Ft, ha házhoz kézbesítéssel kéred.

A szállítási díjak bruttó árak, minden esetben tartalmazzák az Áfát.

Személyes átvételre nincs lehetőség.

A szállítási költségek adott akciók esetén időszakosan módosulhatnak, illetve ingyenessé is válhatnak, melyekről az akciók kihirdetése ad pontos információt.

Mennyibe kerül a NEMZETKÖZI szállítás?

KÜLFÖLDI SZÁLLÍTÁS DÍJA:

Amennyiben a rendelésed összege eléri a megadott értéket, a szállítás INGYENES!

Külföldi szállítás díjtáblázata és szállítási idő:

Szállítási módok, és a szállítás ideje MAGYARORSZÁGRA?

A kiszállítási idő várhatóan 1-3 munkanap, de az Origami Bikini csapata mindent megtesz azért, hogy a bikinidet már másnap használhasd.

SIETÜNK VELE! Ha a rendelésed munkanapokon 12:00-ig beérkezik hozzánk, a rendelésed szinte 100%-os eséllyel még aznap elindul, hogy a következő munkanapon már át is vehesd. Kivéve, ha előre utalást választottál: ekkor meg kell, hogy várjuk az összeg beérkezését, és csak ezután indítjuk a csomagod.
Kampányidőszakokban vagy technikai akadályok miatti szállítási késedelem előfordulhat.

➡️ Ha házhozszállítással kérted: 

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel.
A kézbesítést kérheted lakcímedre, vagy akár munkahelyedre. Országos lefedettség.

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Bővebb info: 
https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites

➡️ Ha csomagpontra kérted: Nem kell futárra várnod.

  • PACKETA csomagpontok

Lapozz tovább a GYIK/SZÁLLÍTÁS/"Mi az a Packeta?" szekcióhoz!

  • MPL csomagpontok

A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop és Media Markt PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozható a csomag. 

Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.

A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.

A PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.

A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

Bővebb információ: https://www.posta.hu/postapont

➡️ Ha csomagautomatába kérted:

A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik.

  • PACKETA csomagautomaták

Lapozz tovább a GYIK "Hogyan működnek a PACKETA átvevőhelyek?" szekcióhoz!

  • MPL csomagpontok

Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap.

A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

 Bővebb információ: https://www.posta.hu/csomagautomata

➡️ Ha pedig előre utalással fizetsz: várnunk kell, amíg az összeg beérkezik hozzánk, így a szállítási idő kitolódhat. Használd az "azonnali átutalás" lehetőségét! Ellenőrizd az átutalás sikerességét, és ha továbbra sem történik semmi: kérünk vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot emailben: webshop@origamibikini.hu!

Rendszerünk folyamatosan tájékoztat emailben a rendelésed állapotáról. Amikor kapsz egy olyan emailt, hogy a bikinid elindult Hozzád, akkor biztos lehetsz benne, hogy a csomagod elindítottuk, és a továbbiakban már csak a futáron múlik, hogy a következő munkanapon már használhasd is azt.

➡️ Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan hol jár a csomagod, itt nyomon tudod követni:

⏩ Csomagküldő.hu (Packeta.com) csomagkövetés

⏩ MPL csomagkövetés


Szállítási módok, és a szállítás ideje KÜLFÖLDRE?

A kiszállítási idő 1-7 munkanap (célországtól függően) az alábbi táblázat szerint:

 

Mely országokba szállítunk?

Az alábbi országokba kérheted a kiszállítást:

HU | RO, SK, AT, HR, SI, CZ | PL, DE, BE, NL, LU, BG | DK, FR, IT, IE | LV, LT, ES, SE, EE, MT, GR, FI

Hol tudom nyomon követni a csomagom?

Kattints a rendelésed során kiválasztott szállítóra!

⏩ Csomagküldő.hu (Packeta.com) csomagkövetés

⏩ MPL csomagkövetés

Mi az a Packeta?

A Packeta egy profi csomagküldő hálózat, mely Közép-Európában több tízezer, míg Magyarországon közel 3000 csomagponttal rendelkezik, melyekre gyorsan és kedvező áron szállíttathatod ki a megrendelt terméket. Webáruházunkban választhatod szállítási módnak a Packeta-t is. Az elérhető csomagpontok listáját itt tudod megnézni: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

Az átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok - például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszerüzlet stb... Z-BOX csomagautomatáik pedig akár 0-24-ben rendelkezésedre állnak, ráadásul napelemes működésüknek köszönhetően környezettudatos átvételi megoldást kínálnak. Ezeknek a megoldásoknak köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Kérd a csomagodat a hozzád legközelebb eső Packeta átvevőhelyre vagy csomagautomatába és vedd át csomagod akkor, amikor neked kényelmes.

Természetesen a Packeta házhozszállítási szolgáltatást is kínál.

Mik a Packeta előnyei?

-        Egyszerű csomag-nyomkövetés

-        Kedvező ár

-        Egy jelszóval vagy csomagautomata esetén app-al átvehető csomag

-        Akár 21 napig is megőrzésre kerül a csomag az átvevőhelyen

Hogyan működik a Packeta?

1) A szállítási módnál válaszd a Packeta-t.

2) Ha átadjuk a csomagodat a Packeta-nak értesítést küldünk neked.

3) Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagod a Packeta SMS-ben és eMail-ben, letöltött app esetén pedig push üzenetben értesít téged.

4) Az értesítésben küldött jelszóval vagy packeta appal pedig egyszerűen veheted át csomagod.

A csomag felvételével mást is megbízhatsz: átvevőhely esetében csak a jelszót kell megosztanod a megbízottal, míg app esetében néhány lépésben át is ruházhatod a csomag átvételét.

Hol ellenőrizhetem, hogy hol van a csomagom?

Egyszerűen csak add meg a csomagszámot az alábbi linken, ami egy Z betűvel kezdődő, kilencjegyű számsor: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search (kiküldtük neked eMail-ben). Amennyiben pedig regisztráltál appunkba, csak nyisd meg az alkalmazást és bármikor ellenőrizheted, hogy hol jár a csomagod.

Ha van kérdésem a csomagommal kapcsolatban kit kereshetek?

Hívd a Packeta ügyfélszolgálatát, mely elérhetőségeit itt találod meg: https://www.packeta.hu/kapcsolat Esetleg vedd fel velük a kapcsolatot a weboldalukon található kapcsolat felvételi űrlapukon, vagy a Facebook oldalukon található Packetabot (chatbot) segítségével.

CSOMAGOK ÁTVÉTELE, KIBONTÁS, TERMÉKPRÓBA

Miért fontos, hogy a vadiúj fürdőruhádat először fehérnemű alsóra próbáld fel?

Mindig kiemeljük ennek fontosságát, hiszen ha nem lett jó a fürdőruha mérete, vagy a fazonja: visszaküldheted részünkre. Amennyiben visszaküldöd, választhatsz másikat, vagy elállhatsz a vásárlástól.

❗A visszavételnél a fürdőruhák szigorú vizsgálaton esnek át, a legfontosabb vizsgálati szempont pedig a szennyezettség. Ennek betartását higiéniai okokból is nagyon komolyan kell venni.

A visszaküldött termékeket mindig ugyanolyan állapotban várjuk vissza, ahogyan azokat elküldtük részedre: tisztán és kifogástalanul.
A fürdőruhák visszavételi kritériumait a "Hogyan küldjem vissza a fürdőruhát" kérdés alatt találod.

VISSZAKÜLDÉS, TERMÉKCSERE, ELÁLLÁS

Mit tegyek, ha nem lett jó a bikinim?

Ha a megrendelt fürdőruha akár méretben vagy fazonban nem lett jó, szívesen kicseréljük neked egy másikra, ha azt az átvételtől számított 14 napon belül sértetlenül, használatlanul visszakapjuk! Csak küldd vissza címünkre, és válassz másikat!

Minél hamarabb küldöd vissza, annál hamarabb veheted át a csere terméket.

Bővebb információt itt találsz ➡️ Termékcsere - Ha nem lett jó a méret / fazon

A legtöbb vásárlónknak -akiknek elsőre nem sikerült a megfelelő méretet vagy fazont kiválasztani- a csereszolgáltatásunk nagy segítséget nyújt. Ha neked sem sikerült elsőre: mindenképp javasoljuk, hogy próbáld ki Te is!

A csere szolgáltatás csak Magyarország területére történő szállítás esetén vehető igénybe.

Természetesen ha nem szeretnél cserélni, élhetsz az elállási jogoddal is.

HOGYAN KÜLDJEM VISSZA A FÜRDŐRUHÁT?

A fürdőruha higiéniai termék, így ezen termékekre jogszabály szerint az elállási jog nem érvényesíthető. Lehetőséget biztosítunk azonban a fürdőruhák felpróbálására, -cseréjére, és az elállási jog érvényesítésére kizárólag abban az esetben, amennyiben a visszakapott termék megfelel az alábbi ÖSSZES feltételnek:

A visszaküldött fürdőruha:

✅ tiszta és kifogástalan állapotban érkezik vissza,
✅ nem sérült és nem szennyezett (ezért fontos, hogy a saját, tiszta fehérneműdre próbáld fel az alsókat!),
✅ egyáltalán nem használt,
✅ nincs kimosva, nincs kiöblítve, sem folttisztítózva,
✅ szivacskosara -a visszaszállítást és a csomag kibontását követően- nincs megtörve, (A FÜRDŐRUHA VISSZAKÜLDÉSE CSAK DOBOZBAN TÖRTÉNJEN -akár a saját dobozunkban, amiben a terméket tőlünk megkaptad. BUBORÉKOS, VAGY SIMA BORÍTÉKBAN, SÉRÜLT DOBOZBAN, CSOMAGOLÁSBAN NEM VESSZÜK ÁT A FÜRDŐRUHÁT TARTALMAZÓ KÜLDEMÉNYEKET! A borítékban, vagy egyéb puha csomagolásban visszaküldött fürdőruhák sérülhetnek, a szivacsaik gyűrődhetnek, összetörhetnek, így azok a továbbiakban eladhatatlanná válhatnak.)
✅ vásárlói tájékoztatója nincs levágva,
✅ bevarrt címkéi pedig nincsenek kivágva.

Amennyiben ezen feltételek bármelyike nem teljesül, úgy a fürdőruha tekintetében az elállási jog nem érvényesíthető. Ez esetben a fürdőruhát visszajuttatjuk a vevőnek.

PORTÓSAN KÜLDÖTT CSOMAGOKAT, és „POSTÁN MARADÓ” KÜLDEMÉNYEKET NEM VESZÜNK ÁT! ➡️ Kérjük, hogy a küldeményt csak a címünkre küldd vissza, és ne terheld utánvéttel!

Ha fürdőruhát szeretnél visszaküldeni, mindenképp olvasd el a "HOGYAN CSOMAGOLJAM BE A VISSZAKÜLDENDŐ FÜRDŐRUHÁT?" kérdésre adott választ is!

Fontos információkat itt találsz:

➡️ Termékcsere - Ha nem lett jó a méret / fazon

➡️ ÁSZF / Elállás joga

HOGYAN CSOMAGOLJAM BE A VISSZAKÜLDENDŐ FÜRDŐRUHÁT?

Ha fürdőruhát szeretnél visszaküldeni, mindenképp olvasd el a "HOGYAN KÜLDJEM VISSZA A FÜRDŐRUHÁT?" kérdésre adott választ is!

➡ Fürdőruhát csak megfelelő méretű és szilárdságú dobozban küldj vissza (javasoljuk a saját dobozunk használatát, amelyben a terméket tőlünk megkaptad)!

▶️ ELÁLLÁS ESETÉN:

➡ Küldd el részünkre az elállással kapcsolatos adataidat! A legjobb megoldás erre a segítségül megküldött elállási nyilatkozat kitöltése, és a visszaküldendő csomagban való elhelyezése. Amennyiben a visszatérítést minél gyorsabban bankszámlára utalással kéred, úgy kérünk, ne felejtsd el az elállási nyilatkozat bankszámlára vonatkozó részét kitölteni, vagy a bankszámla adataidat egyéb úton (pl. e-mail) megadni! (Természetesen az adatok emailben, vagy postai úton is elküldhetők.) Ezen nyilatkozatmintát a csomagodban megtalálod, de a webshopunk ÁSZF-jében is megtalálható.

Csomagold vissza a visszaküldendő terméke(ke)t, tedd a csomagba az elállási nyilatkozatot (ha van, és kitöltötted), az összes kapott ajándékot, promóciót is, és küldd vissza a címünkre (ne “postán maradó” móddal, és ne utánvéttel mert azokat nem vesszük át)! Cím: Origami-Bikini Kft. Hungary, 6729 Szeged, Szabadkai út 89. Zárd le jól a csomagot!

A hiányosan vagy sérülten visszaküldött termékek árát csak értékcsökkenten tudjuk visszatéríteni, a hiányzó termék(ek) árát pedig levonjuk a visszatérítendő összegből!

▶️ CSERE ESETÉN:

Csak a cserélendő fürdőruhát küldd vissza, a kapott ajándékok, promóciók maradhatnak nálad!

Milyen címre küldjem vissza a terméket?

A becsomagolt terméket erre a címre küldheted vissza:

Origami-Bikini Kft.
6729 Szeged, Szabadkai út 89.

Kérünk, ne utánvéttel, és ne "postán maradó" módon küldd vissza! ...Ezeket a küldeményeket nem tudjuk átvenni.

Mikor kapom vissza a pénzem elállás esetén?

Az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül.

❗A visszatérítést azonban mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, és az a minőségi vizsgálatunkon át nem esett, továbbá a vizsgálaton pozitív értékelést nem kapott.

Fontos további információkat itt találsz:

➡️ ÁSZF / Elállás joga

VISSZAKÜLDÉS JÓ ÁRON - PACKETÁVAL, CSAK MAGYARORSZÁGRÓL!

Ha a csomagod átvétele után szembesültél azzal, hogy egy termék nem lett jó...
...segíteni szeretnénk, hogy a visszaküldés költsége minél kedvezőbb legyen.

Válaszd ezt a szolgáltatásunkat, ha vissza szeretnél küldeni egy terméket MAGYARORSZÁGRÓL, PACKETA átvevőhelyeken, olcsóbban!

Rendeld meg itt: VISSZAKÜLDÉS JÓ ÁRON, PACKETÁVAL >>

Rendelésed leadását követően e-mailben kapni fogsz egy egyedi ID kódot, mellyel leadhatod a visszáru csomagot bármely PACKETA átvevőhelyen.

FONTOS:

▶️ A szolgáltatást csak Magyarországon feladott visszáru csomagokra lehet igénybe venni.

▶️ A szolgáltatást csak bankkártyával, vagy előre utalással fizetheted ki.

▶️ A csomagot csak PACKETA átvevőhelyeken adhatod le, Z-BOX csomagautomatákban nem! PACKETA ÁTVEVŐHELYEK >>

▶️ A kapott ID kód egyszeri felhasználásra alkalmas, 1 db csomag feladására.

▶️ Leadáskor nem kell fizetned semmit.

▶️ Elállás esetén e szolgáltatás ára nem jár vissza, (hiszen ez lesz a visszaküldés költsége). ELÁLLÁSI NYILATKOZAT LETÖLTÉSE>>

Fogyasztói tájékoztató videó az elállási jogról

Fogyasztói tájékoztató videó a szavatossági, jótállási jogról

KUPONOK

Hogyan vehetem igénybe a kuponkódokat?

A kuponkódokat a legegyszerűbben úgy tudod igénybe venni, hogy a megrendelés leadásakor a kosár oldalon, vagy a fizetés oldalon a "Kupon kód" mezőbe másolod, majd a "Beváltom" gombra kattintasz.

Nem tudom beváltani a kuponomat. Miért?

Általában ezért nem tudod beváltani a kuponodat:

➡️ A kuponkódot elírtad. Ellenőrizd ismét, vagy ha van lehetőséged: másold át vágólapon keresztül!

➡️ A kupon érvényességi ideje lejárt.

➡️ A kupont már felhasználták.

➡️ A kuponod nem kombinálható egy (vagy több) olyan kuponnal, mely már a kosaradban van. A felhasználásához törölheted a kosaradban lévő "ütköző" kupont, ha ezt szeretnéd felhasználni inkább.

➡️ A kupon beváltása minimális értékhatárhoz kötött, és a rendelésed nem éri ezt el.

A beváltás akadályát rendszerünk mindig kiírja a beváltás pillanatában egy kis üzenetben, mely segíthet megoldani a problémát. Ha nem boldogulsz, kérünk írj egy üzenetet: webshop@origamibikini.hu

group_work Cookie hozzájárulás