ELÉRHETŐSÉG

Üzemeltetői adatok

Az Origami Bikini hivatalos gyártói fürdőruha webáruház üzemeltetői adatai:

➡️ Cégnév: ORIGAMI-BIKINI Kereskedelmi Kft.
➡️ Székhely: 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
➡️ Telephely: 6729 Szeged, Szabadkai út 89.
➡️ Adószám: 14542343-2-06
➡️ Bankszámlaszám:
↪️ HUF: Takarékbank Zrt.: 57400028-13880039
↪️ EUR: TransferWise Europe SA, OWNER: Origami-Bikini Kft. , IBAN: BE17 9670 0626 2021 , SWIFT: TRWIBEB1XXX
➡️ cégjegyzékszám: 06-09-013264
➡️ Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-83816/2015.
➡️ Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
➡️ Szerződés nyelve: magyar
➡️ Elektronikus levelezési cím: webshop@origamibikini.hu
➡️ Telefonos elérhetőség: +36 20/299-3103
➡️ Kapcsolattartó: Princz Ákos
➡️ Szállítási partner: MPL - Magyar Posta, GLS
➡️ Személyes átvételi lehetőség: nincs
➡️ Online vitarendezési platform:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

KORONAVÍRUS INFORMÁCIÓK

Biztonsági intézkedések a COVID-19 miatt

A rendelések becsomagolása során szigorú higiéniai szabályokat vezettünk be a cégnél:

➡️ Extrán fertőtlenítünk mindent.

➡️ Gumikesztyűt és szájmaszkot használunk.

➡️ A rendelés feldolgozását 1-, a rendelés becsomagolását az átadásig pedig további 1 ember végzi elkülönítve, csökkentve ezzel is a kockázatot.

➡️ A raktárunkat -ahonnan kiküldjük a rendeléseket- csak ez az egy kollégánk közelítheti meg, aki a csomagolást elvégzi.

➡️ A csomagok futárnak való átadását érintés-, és személyes találkozás nékül végezzük.

HA TEHETED, MARADJ OTTHON, KÉRD HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL, FIZESS BANKKÁRTYÁVAL VAGY ELŐRE UTALÁSSAL, ÉS VEDD ÁT ÉRINTÉS NÉLKÜL!

➡️ Rendelésedet kérd házhozszállítással (hogy ne kelljen beszaladnod érte a csomagpontokra), és fizess bankkártyával, vagy előre utalással! Így teheted biztonságosabbá a vásárlásod. A készpénz használatát lehetőséged szerint mellőzd, hiszen azzal is terjedhet a vírus.

➡️ Ha rendelésed utánvéttel kérted, átvételkor szintén fizethetsz bankkártyával, de jobb, ha ezt a rendelésed leadásakor teszed meg.

➡️ Ha előre utalással, vagy bankkártyával fizettél, a rendelésed átveheted a futártól ÉRINTÉSMENTESEN: nem kell aláírnod semmit, azt megteszi helyetted a futár.

#maradjotthonhateheted #vigyazzunkegymasra #rendeljonline

Biztonságos fizetés: előre utalással vagy bankkártyával

A koronavírus elleni védekezés során egyre inkább előtérbe kerül a személyes találkozást teljesen kizáró online vásárlás. Azonban érdemes azt is átgondolni, hogy a fizetésre milyen biztonságos, fizikai érintkezést teljesen elkerülő, vagy minimális kontaktussal megoldható lehetőségek vannak.

ELŐRE UTALÁS - TELJESEN BIZTONSÁGOS

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS - Lehetséges a teljesen érintésmentes fizetés

KÉSZPÉNZES FIZETÉS - ELKERÜLHETETLEN FIZIKAI KONTAKT

A legbiztonságosabb most az előre fizetés utalással, vagy bankkártyával, hiszen ilyenkor elkerülhető a közvetlen fizikai kapcsolat a futár és a vásárló között, fizetés nélkül átadható a csomag. A bankkártyás fizetésnél április 15-től 15.000 Ft-ra nő az érintéssel működő fizetések értékhatára, így kevesebb esetben lesz szükség fizetéskor a PIN kód megadására.

RENDELÉS

Melyek az ügyfélszolgálat gyors elérhetőségei?
Miért nem tudom a megfelelő méretet kiválasztani a rendelés folyamán?

Csak azokat a méreteket tudod kiválasztani, amelyek raktáron is vannak, tehát rendelhetőek. A többi sajnos nincs készleten.

Miért nem kapok a webshoptól emailt a rendelésem leadását követően?

Számos "visszapattanó" email érkezik vissza hozzánk az alábbi okokkal. Ezek miatt nem kaphatod meg az emailt:

➡️ Az email címedet helytelenül adtad meg, vagy érvénytelen. ...Kérünk, ha regisztráltál, javítsd ki a fiókodban!

➡️ Az email tárhelyed megtelt. ...Addig egyetlen emailt sem fogsz kapni senkitől, amíg fel nem szabadítasz tárhelyet az emailek fogadására.

➡️ Az email spam mappába került. ...Kérünk, ellenőrizd a spam mappádat és a spam szűrőd beállításait!

Nem Magyarországra szeretném kérni a szállítást. Miért forintban látom az árakat?

Ahogy a rendelésed leadásakor megadod a szállítási célországot, a Magyarország területén kívüli szállítás esetén webshopunk átállítja magát euróra az alábbiak szerint:

➡️ Ha már regisztrált vásárló vagy, és külföldi címet adtál meg regisztrációkor, a bejelentkezésed után már euróban látod az árakat.

➡️ Ha még nem vagy regisztrált vásárló: regisztrációkor, vagy a rendelésed leadásakor a célország kiválasztásának pillanatában rendszerünk átáll euróra.

Külföldi szállítás esetén mindig euróban kell fizetni.

Hol van üzletetek? Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Webshopunkban csak online vásárlásra van lehetőség, ezért próbálni nem tudsz.

Kérünk, nézd meg a termékek leírását és a mérettáblázatunkat, melyek nagyban segíthetnek a vásárlásban, és a megfelelő méret kiválasztásában! ➡️ MÉRETTÁBLÁZAT

Ha nem lett jó méretben, vagy fazonban a termék, szívesen kicseréljük. ➡️ TERMÉKCSERE

FIZETÉS

Hogyan fizethetek MAGYARORSZÁGRA történő szállítás esetén?

Áruházunkban így fizethetsz, ha Magyarországra kéred a csomagod:

UTÁNVÉT

Átvételkor bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz!
Gyors: Azonnal indítható a csomagod.

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Gyors és biztonságos: Sikeres fizetést követően azonnal indítható a csomagod.

Bankkártyás fizetéskor webshopunk átirányít az OTP Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

ELŐRE UTALÁS

Lassabb: Rendelésed kézbesítését az összeg megérkezését követően indítjuk el, így várni kell. Javasoljuk az „azonnali átutalást”, mely gyorsítja a folyamatot.

Amennyiben előre utalást választottál, kérjük utald át az összeget erre a bankszámlaszámra:

Origami-Bikini Kft.
57400028-13880039

FONTOS!

A megjegyzés rovatba feltétlen írd be a rendelésed azonosítóját (9 betűs azonosító, pl.: WZHUTTLSO)!

Hogyan fizethetek KÜLFÖLDI szállítás esetén?

Áruházunkban így fizethetsz, ha külföldre kéred a csomagod:

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Gyors és biztonságos: Sikeres fizetést követően azonnal indítható a csomagod.

Bankkártyás fizetéskor webshopunk átirányít az OTP Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

ELŐRE UTALÁS

Lassabb: Rendelésed kézbesítését az összeg megérkezését követően indítjuk el, így várni kell. Javasoljuk az „azonnali átutalást”, mely gyorsítja a folyamatot.

Amennyiben előre utalást választottál, kérjük utald át az összeget erre a bankszámlaszámra:

Transferwise Europe SA

Tulajdonos: Origami-Bikini Kft.
IBAN: BE17 9670 0626 2021
SWIFT: TRWIBEB1XXX

FONTOS!

A megjegyzés rovatba feltétlen írd be a rendelésed azonosítóját (9 betűs azonosító, pl.: WZHUTTLSO)!

A külföldre történő szállítás esetén euróban kell fizetni.

Hogyan kapom meg a számlámat?

Az e-számládat e-mailben küldjük el részedre a rendelésed szállításának indításakor, vagy bankkártyás fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően.

Ha nem kapod meg, kérünk ellenőrizd a spam mappádat, az e-mail címed helyességét, és az e-mail tárhelyed telítettségét!

SZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a szállítás MAGYARORSZÁGRA?

A szállítási költség Magyarország területére bruttó 12.000 Ft vásárlás felett INGYENES, alatta pedig:

↪️ 1.290 Ft, ha Postapontokra (Coop, MOL), Postán maradóra, vagy Csomagautomatákba kéred,
↪️ 1.490 Ft, ha házhoz kézbesítéssel kéred.

A szállítási díjak bruttó árak, minden esetben tartalmazzák az Áfát. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Mennyibe kerül a szállítás KÜLFÖLDRE?

KÜLFÖLDI SZÁLLÍTÁS DÍJA:

Amennyiben a rendelésed összege eléri a megadott értéket, a szállítás INGYENES!

Külföldi szállítás díjtáblázata és szállítási idő:

(*)A tranzit idő tájékoztató jellegű, munkanapokra értendő, és figyelembe kell venni a feladó és a cél országok nemzeti ünnepeit, munkaszüneti napjait is!

A szállítási díjak bruttó árak, minden esetben tartalmazzák az Áfát. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Mikorra érkezik meg a csomagom MAGYARORSZÁGRA?

A kiszállítási idő 1-3 munkanap, de az Origami Bikini csapata mindent megtesz azért, hogy a bikinidet már másnap használhasd.

✅ SIETÜNK VELE! Ha a rendelésed munkanapokon 12:00-ig beérkezik hozzánk, a rendelésed szinte 100%-os eséllyel még aznap elindul, hogy a következő munkanapon már át is vehesd. Kivéve, ha előre utalást választottál: ekkor meg kell, hogy várjuk az összeg beérkezését, és csak ezután indítjuk a csomagod.

➡️ Ha házhoz szállítással kérted: Az MPL kétszer viszi ki Hozzád a csomagod. Ha így sem tudod átvenni: az MPL elhelyezi azt a közeli postán, és értesítést hagy Részedre a postaládádban.

➡️ Ha csomagpontra kérted: az MPL értesít, hogy a fürdőruhád átvehető.

➡️ Ha pedig előre utalással fizetsz: várnunk kell, amíg az összeg beérkezik hozzánk, így a szállítási idő kitolódhat. Használd az "azonnali átutalás" lehetőségét! Ellenőrizd az átutalás sikerességét, és ha továbbra sem történik semmi: kérünk vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot emailben: webshop@origamibikini.hu!

Rendszerünk folyamatosan tájékoztat emailben a rendelésed állapotáról. Amikor kapsz egy olyan emailt, hogy a bikinid elindult Hozzád, akkor biztos lehetsz benne, hogy a csomagod elindítottuk, és a továbbiakban már csak a futáron múlik, hogy a következő munkanapon már használhasd is azt.

Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan hol jár a csomagod, itt nyomon tudod követni: CSOMAGOM NYOMON KÖVETÉSE

Mikorra érkezik meg a csomagom KÜLFÖLDRE?

A kiszállítási idő 1-7 munkanap (célországtól függően) az alábbi táblázat szerint:


Mely országokba szállítunk?

Az alábbi országokba kérheted a kiszállítást:

HU | RO, SK, AT, HR, SI, CZ | PL, DE, BE, NL, LU, BG | DK, FR, IT, GB, IE | LV, LT, ES, SE, EE, MT, GR, FI

CSOMAGOK ÁTVÉTELE, KIBONTÁS, TERMÉKPRÓBA

Miért fontos, hogy a vadiúj fürdőruhádat először fehérnemű alsóra próbáld fel?

Mindig kiemeljük ennek fontosságát, hiszen ha nem lett jó a fürdőruha mérete, vagy a fazonja: visszaküldheted részünkre. Amennyiben visszaküldöd, választhatsz másikat, vagy elállhatsz a vásárlástól.

❗A visszavételnél a fürdőruhák szigorú vizsgálaton esnek át, a legfontosabb vizsgálati szempont pedig a szennyezettség. Ennek betartását higiéniai okokból is nagyon komolyan kell venni.

A visszaküldött termékeket mindig ugyanolyan állapotban várjuk vissza, ahogyan azokat elküldtük részedre: tisztán és kifogástalanul.
A fürdőruhák visszavételi kritériumait a "Hogyan küldjem vissza a fürdőruhát" kérdés alatt találod.

VISSZAKÜLDÉS, TERMÉKCSERE, ELÁLLÁS

Mit tegyek, ha nem lett jó a bikinim?

Ha a megrendelt fürdőruha akár méretben vagy fazonban nem lett jó, szívesen kicseréljük neked egy másikra, ha azt az átvételtől számított 14 napon belül sértetlenül, használatlanul visszakapjuk! Csak küldd vissza címünkre, és válassz másikat!

Minél hamarabb küldöd vissza, annál hamarabb veheted át a csere terméket.

Bővebb információt itt találsz ➡️ Termékcsere - Ha nem lett jó a méret / fazon

A legtöbb vásárlónknak -akiknek elsőre nem sikerült a megfelelő méretet vagy fazont kiválasztani- a csereszolgáltatásunk nagy segítséget nyújt. Ha neked sem sikerült elsőre: mindenképp javasoljuk, hogy próbáld ki Te is!

A csere szolgáltatás csak Magyarország területére történő szállítás esetén vehető igénybe.

Természetesen ha nem szeretnél cserélni, élhetsz az elállási jogoddal is.

HOGYAN KÜLDJEM VISSZA A FÜRDŐRUHÁT?

A fürdőruha higiéniai termék, így ezen termékekre jogszabály szerint az elállási jog nem érvényesíthető. Lehetőséget biztosítunk azonban a fürdőruhák felpróbálására, -cseréjére, és az elállási jog érvényesítésére kizárólag abban az esetben, amennyiben a visszakapott termék megfelel az alábbi ÖSSZES feltételnek:

A visszaküldött fürdőruha:

✅ tiszta és kifogástalan állapotban érkezik vissza,
✅ nem sérült és nem szennyezett (ezért fontos, hogy a saját, tiszta fehérneműdre próbáld fel az alsókat!),
✅ egyáltalán nem használt,
✅ nincs kimosva, nincs kiöblítve, sem folttisztítózva,
✅ szivacskosara -a visszaszállítást és a csomag kibontását követően- nincs megtörve, (A FÜRDŐRUHA VISSZAKÜLDÉSE CSAK DOBOZBAN TÖRTÉNJEN -akár a saját dobozunkban, amiben a terméket tőlünk megkaptad. BUBORÉKOS, VAGY SIMA BORÍTÉKBAN, SÉRÜLT DOBOZBAN, CSOMAGOLÁSBAN NEM VESSZÜK ÁT A FÜRDŐRUHÁT TARTALMAZÓ KÜLDEMÉNYEKET! A borítékban, vagy egyéb puha csomagolásban visszaküldött fürdőruhák sérülhetnek, a szivacsaik gyűrődhetnek, összetörhetnek, így azok a továbbiakban eladhatatlanná válhatnak.)
✅ vásárlói tájékoztatója nincs levágva,
✅ bevarrt címkéi pedig nincsenek kivágva.

Amennyiben ezen feltételek bármelyike nem teljesül, úgy a fürdőruha tekintetében az elállási jog nem érvényesíthető. Ez esetben a fürdőruhát visszajuttatjuk a vevőnek.

PORTÓSAN KÜLDÖTT CSOMAGOKAT, és „POSTÁN MARADÓ” KÜLDEMÉNYEKET NEM VESZÜNK ÁT! ➡️ Kérjük, hogy a küldeményt csak a címünkre küldd vissza, és ne terheld utánvéttel!

Ha fürdőruhát szeretnél visszaküldeni, mindenképp olvasd el a "HOGYAN CSOMAGOLJAM BE A VISSZAKÜLDENDŐ FÜRDŐRUHÁT?" kérdésre adott választ is!

Fontos információkat itt találsz:

➡️ Termékcsere - Ha nem lett jó a méret / fazon

➡️ ÁSZF / Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

HOGYAN CSOMAGOLJAM BE A VISSZAKÜLDENDŐ FÜRDŐRUHÁT?

Ha fürdőruhát szeretnél visszaküldeni, mindenképp olvasd el a "HOGYAN KÜLDJEM VISSZA A FÜRDŐRUHÁT?" kérdésre adott választ is!

➡ Fürdőruhát csak megfelelő méretű és szilárdságú dobozban küldj vissza (javasoljuk a saját dobozunk használatát, amelyben a terméket tőlünk megkaptad)!

➡ Elállás esetén küldd el részünkre az elállással kapcsolatos adataidat! A legjobb megoldás erre a segítségül megküldött elállási nyilatkozat kitöltése, és a visszaküldendő csomagban való elhelyezése. Amennyiben a visszatérítést minél gyorsabban bankszámlára utalással kéred, úgy kérünk, ne felejtsd el az elállási nyilatkozat bankszámlára vonatkozó részét kitölteni, vagy a bankszámla adataidat egyéb úton (pl. e-mail) megadni! (Természetesen az adatok emailben, vagy postai úton is elküldhetők.) Ezen nyilatkozatmintát a csomagodban megtalálod, de a webshopunkból is letölthető:https://www.origamiwebshop.hu/ASZF/elallasi-nyilatkozatminta-HU.pdf

Elállás esetén csomagold vissza a visszaküldendő terméke(ke)t, tedd a csomagba az elállási nyilatkozatot (ha kitöltötted), az összes kapott ajándékot, promóciót is, és küldd vissza a címünkre (ne “postán maradó” móddal, és ne utánvéttel mert azokat nem vesszük át)! Cím: Origami-Bikini Kft. 6729 Szeged, Szabadkai út 89. Zárd le jól a csomagot!

Fürdőruha csere esetén csak a cserélendő fürdőruhát küldd vissza, a kapott ajándékok, promóciók maradhatnak nálad!

Hiányosan vagy sérülten visszaküldött áruk esetén a sérült termékek, promóciók, ajándéktárgyak árát ELÁLLÁS ESETÉN csak értékcsökkenten tudjuk visszatéríteni, illetve hiányzó termék(ek), vagy az általunk megküldött ingyenes ajándék(ok) vissza nem küldése esetén azok árát levonjuk a visszatérítendő összegből!

Milyen címre küldjem vissza a terméket?

A becsomagolt terméket erre a címre küldheted vissza:

6729 Szeged, Szabadkai út 89.

Kérünk, ne utánvéttel, és ne "postán maradó" módon küldd vissza! ...Ezeket a küldeményeket nem tudjuk átvenni.

Mikor kapom vissza a pénzem elállás esetén?

Legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő drágább fuvarozási módot választottad).

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, és az a minőségi vizsgálatunkon át nem esett, továbbá a vizsgálaton pozitív értékelést nem kapott.

Fontos információkat itt találsz:

➡️ ÁSZF / Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

KUPONOK

Hogyan vehetem igénybe a kuponkódokat?

A kuponkódokat a legegyszerűbben úgy tudod igénybe venni, hogy a megrendelés leadásakor a kosár oldalon, vagy a fizetés oldalon a "Kupon kód" mezőbe másolod, majd a "Beváltom" gombra kattintasz.

Nem tudom beváltani a kuponomat. Miért?

Általában ezért nem tudod beváltani a kuponodat:

➡️ A kuponkódot elírtad. Ellenőrizd ismét, vagy ha van lehetőséged: másold át vágólapon keresztül!

➡️ A kupon érvényességi ideje lejárt.

➡️ A kupont már felhasználták.

➡️ A kuponod nem kombinálható egy (vagy több) olyan kuponnal, mely már a kosaradban van. A felhasználásához törölheted a kosaradban lévő "ütköző" kupont, ha ezt szeretnéd felhasználni inkább.

➡️ A kupon beváltása minimális értékhatárhoz kötött, és a rendelésed nem éri ezt el.

A beváltás akadályát rendszerünk mindig kiírja a beváltás pillanatában egy kis üzenetben, mely segíthet megoldani a problémát. Ha nem boldogulsz, kérünk írj egy üzenetet: webshop@origamibikini.hu

Termék a kívánságlistádra került
Összehasonlításhoz adva

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletek